Kritika darbe: kada ji naudinga, o kada laikas bėgti

Žodis gydo, žodis žeidžia. Taip ir kritika: ji gali suteikti mums galimybę tobulėti, bet gali ir sužlugdyti mūsų motyvaciją bei pasitikėjimą. Kritika iš tiesų reiškia „vertinimo meną“. Dailės, literatūros, teatro ir kitų sričių kritika yra kitų žmonių kūrybos rezultatų vertinimas remiantis tam tikrais kriterijais. O kaip yra darbinėje veikloje? Ar tai, kaip išsakome pastabas, panašu į sąmoningą ir argumentuotą vertinimą, ar į puolimą ir žeminimą? Ir kaip reaguoti į kritiką, kad gautume iš jos kuo daugiau naudos?

Kodėl kritika yra pozityvi

Sulaukti kritikos yra nemalonu. Ji signalizuoja, kad kažką padarėme ar nusprendėme netinkamai arba nepateisinome kažkieno lūkesčių (kurie taip pat nebūtinai yra teisingi). Tačiau kritika, arba pastabos, turi labai svarbią funkciją profesinėje srityje. Kritika yra viena iš komunikacijos formų teikiant grįžtamąjį ryšį apie kito žmogaus veiklą. Grįžtamasis ryšys darbinėje veikloje yra būtinas, kad galėtume tobulėti.

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/plius/patarimai/kritika-darbe-kada-ji-naudinga-o-kada-laikas-begti.d?id=83260613

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s