Žodis gydo, žodis žeidžia. Taip ir kritika: ji gali suteikti mums galimybę tobulėti, bet gali ir sužlugdyti mūsų motyvaciją bei pasitikėjimą. Kritika iš tiesų reiškia „vertinimo meną“. Dailės, literatūros, teatro ir kitų sričių kritika yra kitų žmonių kūrybos rezultatų vertinimas remiantis tam tikrais kriterijais. O kaip yra darbinėje veikloje? Ar tai, kaip išsakome pastabas, panašu į sąmoningą ir argumentuotą vertinimą, ar į puolimą ir žeminimą? Ir kaip reaguoti į kritiką, kad gautume iš jos kuo daugiau naudos?
Kodėl kritika yra pozityvi
Sulaukti kritikos yra nemalonu. Ji signalizuoja, kad kažką padarėme ar nusprendėme netinkamai arba nepateisinome kažkieno lūkesčių (kurie taip pat nebūtinai yra teisingi). Tačiau kritika, arba pastabos, turi labai svarbią funkciją profesinėje srityje. Kritika yra viena iš komunikacijos formų teikiant grįžtamąjį ryšį apie kito žmogaus veiklą. Grįžtamasis ryšys darbinėje veikloje yra būtinas, kad galėtume tobulėti.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/plius/patarimai/kritika-darbe-kada-ji-naudinga-o-kada-laikas-begti.d?id=83260613