Įvaizdis ir turinio rinkodara

Rašau tekstus, kurie padeda kurti profesionalų ir įtaigų organizacijų įvaizdį, efektyviai informuoti apie organizacijos veiklą: straipsnius, pranešimus spaudai, ekspertinius komentarus.

Tekstus rašau įsigilinusi į organizacijos veiklos specifiką, norimą pasiekti auditoriją ir tikslus, kuriamą stilių, bendrą organizacijos bei ekonominį, politinį, socialinį kontekstą. Tai svarbu tikslingai kuriant organizacijos įvaizdį. Patariu organizacijoms su turiniu ir įvaizdžio kūrimu susijusiose srityse ne tik savo tiesioginių užduočių rėmuose, nes man rūpi, kad mūsų bendras darbas būtų tvarus ir prasmingas.

Esu rašiusi arba rašau viešųjų ryšių tekstus tokioms organizacijos, kaip „Emplonet“, Vilniaus etninės kultūros centras, Užsienio reikalų ministerija, Ekonomikos ir inovacijų ministerija, CPO LT, Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra, Lietuvos verslo paramos agentūra, „Sober mind“, „Creative industries“, „Lotos Pharma“, DragFest.LT ir daugeliui kitų.

Mano pačios ekspertinius komentarus publikuoja šalies naujienų portalai.

Keli darbų pavyzdžiai:

Viešųjų ryšių tekstas, kurį publikavo keli didieji naujienų portalai

Pranešimas spaudai, kuris buvo visuose didžiuosiuose naujienų portaluose, televizijoje, naujienų agentūrose ir kitur

Viešųjų ryšių tekstas, kurį publikavo naujienų portalas Delfi.lt